Workplace Professional – 32 tot 40 uur – Landelijk inzet

Workplace Professional – 32 tot 40 uur – Landelijke inzet

Werkomgeving en huisvestingsprojecten

Een werkomgeving creëren die past bij de gebruiker, dat is wat jij belangrijk vindt. Je wordt enthousiast van facilitaire- en huisvestingsprojecten en wilt je hierin verder ontwikkelen.

Als Workplace Professional ben je verantwoordelijk voor het adviseren over en het implementeren van werkplekoplossingen bij onze klanten. Je weet je als geen ander in te leven in de wereld van de klant, waardoor je als adviseur op kan treden en de efficiëntste oplossingen aan kan dragen.

In de rol van Workplace Professional ben je expert op gebied van de moderne werkplek. Je bent in staat om globale (werkplek)concepten te vertalen naar concrete voorstellen en oplossingen die passen binnen de visie en het budget van de klant.

Wie ben jij?

  • Je hebt 5 tot 10 jaar relevante ervaring.
  • Bij voorkeur heb je ervaring bij een advies- en projectmanagementbureau en weet wat het betekent om als externe actief te zijn voor opdrachtgevers.
  • Je hebt een HBO opleiding Facility Management (een minor Real Estate is een pré) of HBO Bouwkunde.
  • Je hebt ervaring opgedaan in facilitaire- en huisvestings-projecten en weet zaken in de juiste context te plaatsen.
  • Je bent in staat om vanuit jouw projecten functioneel de interne betrokkenen en externe partijen aan te sturen bij de voorbereiding en uitvoering van (huisvestings)projecten.
  • Om opdrachten tot een succesvol einde te brengen, weet je wat de impact kan zijn van de juiste communicatie, zet je jouw organisatiesensitiviteit in en heb je de structuur rondom de opdracht tot in de puntjes geregeld.
  • Je beschikt over een helicopterview en kunt aansturen waar nodig.
  • Je ziet het als onderdeel van je werk om naast de opdrachten die je uitvoert op de hoogte te blijven van ontwikkelingen rondom huisvesting en een netwerk te onderhouden.
  • Als laatste is het belangrijk dat je bereid bent om te reizen voor je werk.

Kennis delen
FGB-FE heeft de ambitie om verder te groeien. Wij zoeken iemand die het een uitdaging vindt om op basis van zijn/haar ervaring een bijdrage te leveren aan de groei van ons bedrijf. Je stelt je daarin proactief op en hebt een duidelijke eigen inbreng. Daarnaast ben je bereid om je kennis en ervaring met collega’s te delen en draag je bij aan de ontwikkeling van onze junior collega’s.

Wie zijn wij?

FGB Facility Estate is een onafhankelijk management- en adviesbureau gespecialiseerd in het creëren van werkomgevingen waarin mensen het beste uit zichzelf kunnen halen. Onze expertises zijn facility management (soft-en hardservices), huisvesting, vastgoed en inkoop. Je kunt bij ons terecht voor advies tot implementatie, van gewenste verandering tot transitie en van training tot werving & selectie.

Happy People. Better Business.
Wij geloven dat gemotiveerd personeel de motor van elk bedrijf is. Een motor die alleen soepel draait als alles klopt. Daarbij beschouwen we samenwerken, een mensgerichte werkomgeving en zelfs de juiste koffie als olie. Hét smeermiddel dat ervoor zorgt dat die menselijke motor in een ideaal klimaat op volle toeren kan draaien.

Dat klimaat richten wij graag in. Dit doen wij vanuit kennis en ervaring op het gebied van de werkomgeving, een vooruitstrevende blik én door constant rekening te houden met de menselijke factor binnen een organisatie. Zo creëren wij een optimaal werkklimaat waarin iedereen kan excelleren om zijn functie zo goed mogelijk uit te oefenen. Dit doen we niet alleen bij onszelf, maar ook voor onze opdrachtgevers, vanuit ons motto Happy People, Better Business.

Wat bieden wij?

  • Een jong, enthousiast en ambitieus team
  • Een werkweek van 32-40 uur gevuld met uitdagende opdrachten
  • Wij geven je de ruimte om je verder te ontwikkelen op het gebied van kennis en vaardigheden
  • Een prachtige kans om een bijdrage te leveren aan de commerciële en inhoudelijke ontwikkeling van ons bedrijf
  • Gezellige pizza avonden en diverse andere team momenten (kennissessies, teamuitje, BBQ.)
  • Marktconform salaris, en arbeidsvoorwaarden passend bij de kennis en ervaring die je meeneemt
  • Een standaard uitrusting die bestaat uit een leaseauto, telefoon en laptop.

Word jij onze nieuwe collega?

Ben je enthousiast na het lezen van deze vacature? Verras ons dan met jouw motivatie en cv via de onderstaande sollicitatie button. Heb je nog vragen? Stuur dan een mailtje naar vacature@fgbfacilitygroup.nl.

Locatie

Landelijk/ hoofdkantoor in Dordrecht